Trackrecord

Resultaten waarop u kunt bouwen.

Geplaatste kandidaten:

CCO

  • CCO Buy & Build PE-bedrijf, consumentenproducten
  • CCO Divisie multinational, pharma

Sales Director

  • Sales Director PE-bedrijf, health-tech
  • Sales Director DGA-bedrijf, B2B diensten
  • Sales Director, digitaal kanaal van multinational, automotive

Interim 

  • Interim CCO PE-bedrijf, SaaS 
  • Interim CCO PE-bedrijf, financiële B2C diensten
  • Interim CCO DGA scale-up, energie

Sales Manager

  • Sales Manager FMCG scale-up, dranken
  • Sales Manager Buy & Build PE-bedrijf, consumentenproducten
  • Sales Manager PE-bedrijf, ed-tech
  • Sales Manager EMEA, industrieel B2B

Account Manager

  • Account Manager Retail, multinational, consumentenproducten
  • Account Manager B2B, PE-scale up, professionele diensten (3 gelijke profielen voor de samenhangende deelnemingen)

Commerciële Teams

  • Team (3): Sales Director en Accountmanagers, consumentenelektronica
  • Team (3): E-Com Director, Marketeer en Sales Analist, durables
  • Tijdelijk (4): CCO, en Heads of (Marketing, Channel en Sales), B2B diensten

Ontwikkelprogramma's:

  • Sales Management team (6 managers, ingedeeld op markt) van een PE-bedrijf (SaaS) een jaar intensief begeleid in hun leiderschapsontwikkeling.
  • Sales Management team (8 managers, ingedeeld op kanaal) van een PE-bedrijf (Consumentengoederen) een jaar lang begeleid in hun leiderschapsontwikkeling.

Adviestrajecten:

  • (Online) retailer geadviseerd in sales performance management. Heeft geleid tot een intern langduriger project met blijvende impact.
  • PE-bedrijf geadviseerd in de ontwikkeling van een nieuwe sales-cadans, sales activity management, sales proces optimalisatie, en performance management.
  • Scale up (B2B diensten) geadviseerd in de vertaling van groeistrategie, naar organisatie-ontwerp en bijbehorende rolomschrijvingen.
  • PE-Buy & Build geadviseerd in de samenvoeging van verschillende sales teams, het organisatie-ontwerp, en het performance management.
  • PE-bedrijf geadviseerd in de herstructurering van de sales organisatie, voor de creatie van meer klantwaarde.